Helg igen då

Ja, nu är det helg igen. 

Denna veckan har gått så sjukt snabb tycker jag. Kanske för att vi var lediga både måndag och tisdag, så vi gick bara tre dagar. Men ändå. Igår hade jag mitt sista prov och sista inlämning för denna terminen. Så skönt att man inte behöver tänka på något plugg alls i några månader. På måndag ska alla åttorna åka på en liten dagsresa, ska bli roligt. Sen på tisdag ska vi grilla och ha det mys och på onsdag har vi avslutning i endast en timme. 
 
Bilderna ovanför är från när jag bakade igår. Bakade inte jordgubbar och nutella, hahah. Men vi åt detta som snack medan vi bakade. Så goda, svenska jordgubbar det var. Bakade kladdkaksmuffins till kiosken som de hade på min lillebrors fotbollsmatch. Har verkligen fått ett intresse för att baka på sista tiden. Älskar att kolla på videor när andra bakar och på så sätt älskar jag själv att baka. Så kommer nog baka massor i sommar. 
 
Idag är det dessutom nationaldagen o mamma och pappas bröllopsdag ♥
Så vi ska nog åka iväg en runda och göra något roligt lite senare. 
 
Hoppas ni får en bra Lördag, kram