Hösten är påväg, några åsikter?

Nu är hösten alltså påväg och jag tycker dels att det ska bli mysigt med höst när man kan sitta inne med kompisar och familjen och bara myysaaaa. Men dels tycker jag att det inte ska bli så roligt utomhus, när alla löv faller och det blir mycket kallare, så att man måste bära klumpiga jackor. Det är redan ganska kallt ute, och det är tråkigt.  För jag trodde i alla fall att det skulle vara lite varmt de första dagarna när skolan började, så att man kunde visa upp sina fina sommarkläder för sina friends haha ♥
 
Men vad tycker ni om att hösten börjar? 
 
 
Det här fina bilderna är från WeHeartIt ♥
 
 

 
 
 
#1 - - Johanna - enklaknep:

Hej Cornelia,
kul blogg du har. Synd att man bara kan läsa få inlägg? har du bestämt dig för det eller har det bara blivit så?
Jag älskar hösten när det kommer till att fotografera, det blir så underbara färger när alla träd börjar bli röda. Men jag håller med kylan är tråkig och mörkret, men när kylan lägger sig är det bar att det finns böcker och varm choklad (och te)!

Hur gjorde du detta underbara bildkollage? Använde du något speciellt program?

//Johanna

Svar: Hej Johanna :) Tack så jättemycket! Om du går längst ner till där inläggen tar stopp (eller vad man ska säga) så finns det en knapp där det står "Visa fler inlägg" eller något sånt, tryck på den så får du upp fler inlägg. Kommentera igen om det inte fungerar så ska jag se vad jag kan göra :) Håller med dig helt. Jag har gjort bildcollaget på hemsidan picmonkey.com.
Cornelia

#2 - - Johanna - enklaknep:

Haha texten smälte in i designen att jag missade helt att man kan klicka så att man får fler inlägg. Haha, börjar bli lat när jag antar att allt ska levereras till mig på silverfat här på nätet!

//Johanna

Svar: Hahah förstår det, såg heller inte texten i början :)
Cornelia